Subject: Küsimus andmekaitse kohta
From: Chelly Siniväli - KA <[email-masked]>
To: "Info - RTK" <[email-masked]>
Date: Tue, 12 Aug 2025 13:43:18 +0300

Tere

Konkurentsiamet on viib läbi oma asutuses andmekaitse auditit. RTK on
Konkurentsiameti volitatud töötleja (finants-, personali- ja
palgaarvestuse teenuste osutamine ning dokumendihalduse ja arhiivi
korraldamine).

Sellega seoses palun teilt infot selle kohta, kes on teie volitatud
töötleja ning infot järgneva osas:

Turvameetmed ja ligipääsukontroll:

*	Füüsiline ja digitaalne turve (krüpteerimine, tulemüürid,
logimine).

*	Ligipääsu piiramine (vajaduspõhine ligipääs, rollid, autentimine).

*	IT-süsteemide turvapraktikad (nt logimine, auditilogid,
varukoopiad).

*	Turvanõrkused ja hiljutised intsidentide käsitlused.

Kui teil on seda infot meiega kohe jagada, oleks see väga teretulnud, kui
mitte, siis soovitame seda koguma hakata, sest see info on vajalik meie
auditi läbi viimiseks.

Tervitades

Chelly Siniväli
jurist
õigusosakond

[email-masked]

Konkurentsiamet
Tatari 39, 10134 Tallinn
 <https://www.konkurentsiamet.ee> www.konkurentsiamet.ee